Anne-Mieke Bovelett op Twitter over offline winkelen

Ik zie gebrul, geklaag en gemopper voorbij komen… “Nou is mijn pakket alweer niet afgeleverd, maar er zit wel een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Ik was wél thuis!” of “Ze hebben het gewoon over de schutting gegooid.” Verontwaardiging alom.

Ik zit momenteel veel op Twitter, en dit soort berichten zijn schering en inslag. Inmiddels vind ik daar echt wat van, dat verontwaardigde slachtofferschap.

Doe’s gek, red jezelf en ga offline winkelen!

Wat dacht je ervan om gewoon weer lekker zelf naar de winkel gaan om iets te kopen en meteen mee te nemen, i.p.v. almaar verontwaardigd te zijn over de miserabele aflevering van spullen die online zijn gekocht? Worden winkelstraten ook gezelliger van.

Als de winkeliers zelf dan ook meegaan met de moderne tijd…

Als fysieke winkels dan hun openingstijden doordeweeks verleggen naar middag en avond (dus ja, ’s ochtends dicht!), is het argument dat mensen online bestellen omdat ze doordeweeks ’s avonds niet naar de winkel kunnen, ook weg.

– Anne-Mieke

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *